Monday 4 March 2019

Muslim Thugs in Dehiwala

හිතවත් මහතාණෙනි! 

                                             මගේ නම ලෝරන්ස් පීරිස්. මම සිංහල කෙනෙක්. මගේ තාත්තා මීගමුවේ උපත. මම නෝර්වේවල ජීවත් වෙමි. දෙහිවල ප්රදේශයේ නිවසක් තිබේ. මම මුස්ලිම් පවුලකට මගේ ගෙදර කුලියට ගන්නවා. ඔහුගේ නම හුසේන් මොහොමඩ් ගුලම් රියාස්. ඔහුගේ ජාතික හැදුනුම්පත අංකය 701004264 V. ජංගම දුරකථන අංකය 0777875922.

                                          දැන් ඔහු කුලිය ගෙවා නැත. 2016 ඔක්තෝබර් සිට මේ දක්වා ඔහු කුලී ගෙවීමක් නොකළේය. ඔහු කුලී ගෙවීමකින් තොරව මගේ නිවසේ ජීවත් වේ. මම මගේ ගෙදරින් ඉවත්ව යන ලෙස ඉල්ලා සිටිමි. ඔහු පවසන්නේ මුස්ලිම්වරුන්ට පමණක් දෙහිවල ප්රදේශයේ ජීවත් විය හැකි බවයි. සියලුම සිංහල ජනතාව දෙහිවලින් පිටතට යා යුතුය. ඔහු මට ගෙදරට ලබා දිය නොහැකි බව පවසයි. ඔබට ඕනෑම පොලිස් ස්ථානයකට යන්න පුළුවන්. ශ්රී ලංකා පොලීසිය මට අරක්කු සඳහා සහාය දෙනවා. 

                                                     මගේ අම්මා වයස අවුරුදු 85 යි. ඇය නෝර්වේ සමඟ මාත් එක්ක ජීවත් වෙනවා. ඇය නෝර්වේ ජීවත් විය නොහැකිය. ඇය නෝර්වේ වලට කැමති නැහැ. නෝර්වේ දේශගුණය ඇගේ සෞඛ්යයට හොඳ නැත. ඇය ශ්රී ලංකාවට ආදරෙයි. එයා මගේ ගෙදරට මැරෙන්න ඕනේ. පසුගිය මාසයේ 2019 පෙබරවාරි 28 වෙනිදා මගේ බිරිඳ සහ අම්මා ශ්රී ලංකාවට ගියා. ඔවුන් මගේ ගෙදරට ගියා. මේ ගෙදරට හුසේන් කිව්වා මට මේ ගෙදරට දෙන්න බැහැ කියලා. ඔයා මේ ගෙදරට ආවොත් මම ඔයාව මරලා දාන්නම්. ඔබ පොලීසියට යනවා නම්, ඔබට ලොකු ගැටළුවක් ලැබෙනු ඇත. ඔයාට නෝර්වේවලට යන්න බැහැ. 

                                             මගේ බිරිඳ සහ මගේ මව පොලිසියට පැමිණිලි කළේ නැත. ඔවුන් හුසේන්ට භය වේ. ඔහු මගේ බිරිඳට කිව්වා, ඔයාගේ සැමියා ශ්රී ලංකාවට ආවොත් මම ඔහුව මරලා දානවා. දැන් හුසේන් සැමවිටම දුරකථන ඇමතුමක් දෙනවා. මට මේ නිවස අවශ්ය බව මට තර්ජනය කරනවා. මට දෙන්න එපා නම් මම ඔයාව මරන්නම්. ඔහු කිව්වේ මම දෙහිවල ජාතිකයෙක්. දෙහිවලට පමණක් මුස්ලිම්වරුන්ට පමණක් ජීවත් විය හැක. සිංහල ජනතාව මේ ප්රදේශයේ ජීවත් විය නොහැකිය. දෙහිවලට පමණක් මුස්ලිම්වරුන්ට පමණක් ජීවත් විය හැක. 

                                       වයිතිලිංගම් තියාගරාජා මහතා, බ්රෝකර්වරයාය. ඔහු 191/1 ගාලු පාරේ දෙහිවල ප්රදේශයේ ජීවත් වේ. ඔහුගේ මොබිටෙල් අංකය 0777759257. ඔහු හා කුලී නිවැසියෙකු වන හුසේන් නමේ නිවසේ ඔප්පුව ලිවීමට මට බල කෙළේය. තැරැව්කාරයාගේ නමට ඇටෝර්නි බලපත්ර දෙන්න කියලා ඔවුන් මට තර්ජනය කළා.

                                            මට මේ නීතිඥ බලය දෙන්න බැහැ. අවුරුදු හතරකට කලින් මම මගේ නිවස විකුණන්න තීරණය කළා. දැන් මම මගේ සිත වෙනස් කළා. මම මගේ ගෙදර විකුණන්නේ නැහැ. කරුණාකර මගේ ගෙදරට එන්න මට උදව් කරන්න. මා රියාස් (කුලී නිවැසියෙකු), පොලීසියට පවසා සිටියේ, මට සපිරි මුදල් ලබා ගත් බවයි. මෙය සත්ය නොවේ. ඔහුට මුදල් ලබා ගැනීමට හැකි වන්නේ කෙසේද? මම නෝර්වේවල ජීවත් වෙමි. මම 2016 දී කොළඹට පැමිණියේය. බැංකුවෙන් මුදල් තැන්පත් කළ හැකි නමුත් මම කිසිදු මුදලක් ඉල්ලා සිටියේ නැත. මගේ ගිණුමේ තැන්පතු මුදල් සහ රිසිට්පත්තිය සමග ඔප්පු කර ඇත්නම් සම්පූර්ණ තැන්පතු මුදල් ආපසු ගෙවනු ඇත. මට මගේ ගෙදරට යන්න උදව් කරන්න. මම මෙම නඩුවේ ශ්රී ලංකා විදේශ කටයුතු, ශ්රී ලංකා තානාපති කාර්යාලය සහ නෝර්වේ තානාපති කාර්යාලය වෙත යවමි. පොලිස්පතිවරයාට ලිඛිත පැමිණිල්ලක් යැවීමට ඔවුහු යෝජනා කළහ. පොලිස්පතිවරයා සුදුසු ක්රියාමාර්ග ගනු ඇත. ඒ නිසා මම IGp වෙත එවන්නෙමි. ඔබට ස්තුතියි
05 03.2019                                                       ඔබේ කීකරුයා
                                                                      ලෝරන්ස් පීරිස්

Copy to Sri Lanka Foregin Affaires
              Sri Lanka Embassy
              Norway Embassy

No comments:

Post a Comment